Meest gestelde vragen

Bestelling

Welke maat moet ik bestellen?

Als je niet zeker weet welke maat je moet kiezen, dan kan je naar onze maattabel kijken. Deze is te vinden onder de beschikbare maten bij elk product. Daarnaast staat bij elk product aangegeven in de beschrijving welke maat het model draagt en wat zijn/haar lengte is. Aan de hand hiervan kunt u zelf een inschatting maken welke maat u het beste past. Klik hier voor de maattabel.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

We snappen het helemaal, wij bedenken ons soms ook wel eens! We kunnen echter een order niet meer annuleren wanneer deze is geplaatst. We hopen in de toekomst een annuleringsoptie te kunnen aanbieden.

Voldoen de items toch niet aan uw verwachtingen, dan kunt u deze natuurlijk altijd retourneren en dan ontvangt u uw geld terug.

Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling, wat moet ik doen?

Check alsjeblieft je e-mail inbox om te zien of sommige artikelen geannuleerd zijn.

Ontbreekt er alsnog een artikel?

Neem dan binnen 28 dagen, na de verwachtte bezorgdatum, contact op met onze klantenservice en laat ons weten wat je ordernummer is en welk artikel ontbreekt, zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.

Waar vind ik mijn ordernummer?

Deze is te vinden in de e-mail met de bestelbevestiging. Bovenaan in de mail van jouw bestelling vind u het ordernummer. Deze bestaat uit een combinatie van letters en cijfers. Bijvoorbeeld: ZH0001.

Komen items die uitverkocht zijn weer terug op voorraad?

Items die uitverkocht zijn proberen we zo snel mogelijk weer aan te vullen. Je kunt op de productpagina je e-mail invullen. Zo weet je als eerste wanneer het item weer op voorraad is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?

Het kan gebeuren dat het bezorgadres welke je heb doorgegeven niet klopt. Neem hiervoor dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij het adres alsnog kunnen aanpassen.

Wij reageren sneller op een whatsapp berichtje inplaats van een e-mail.

Whatsapp: (+31) 06 13378642

E-mail: klantenservice@zavanah.nl

Verzending

Wat is het verzendbeleid?

Zodra jouw bestelling is geplaatst ontvang je een e-mail met een bestelbevestiging. Wanneer de vervoerder jouw pakket in ontvangst heeft genomen dan ontvang je een e-mail met tracking informatie en de verwachtte bezorgdatum.

U kunt voor meer informatie over de verzending en verzendkosten kijken op de pagina Verzending.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Deze ontvang je in een e-mail zodra je pakket is ontvangen door de vervoerder.

Waar is mijn bestelling?

In de e-mail met je Track & Trace code kun je op een linkje klikken om direct te zien hoe ver jouw bestelling is of je vult op de website van de vervoerder de Track & Trace code in om de status van je pakket te zien.

Retourneren & Terugbetalingen

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Zodra we jouw retour ontvangen hebben ontvang je een mail met een bevestiging. Vervolgens duurt het maximaal 3 werkdagen voordat jouw retour verwerkt is en hierna zul je een terugbetaling ontvangen. Hoelang dit duurt hangt af van de gekozen betaalmethode. Meer informatie over de terugbetaling vind je bij Betaalmethodes.

Kan ik mijn artikel ruilen inplaats van mijn geld terugkrijgen?

Artikelen kunnen helaas niet geruild worden en voor alle teruggestuurde artikelen zal een terugbetaling worden verwerkt, zodra ze door ons magazijn zijn ontvangen. Mocht je een andere maat of kleur nodig hebben, dan zal je hiervoor een nieuwe bestelling moeten plaatsen.

Kan ik meerdere bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?

Nee helaas kan dit niet! Voor elke bestelling moet je in het retourportaal een retour aanmaken.

Wij hopen wel dat we dit binnenkort kunnen aanbieden.

Kortingen & Cadeaubonnen

Hoe wordt een korting verrekend?

Zodra je gaat afrekenen dan kan je een kortingscode invullen bij het afrekenen. Let op! Vul de kortingscode in VOOR je naar de daadwerkelijke betaling overgaat.

Bij een automatische korting wordt de korting automatisch verrekend. Je hoeft hier zelf niks in te vullen.

Kan ik korting krijgen met terugwerkende kracht?

Nee. Wanneer je een bestelling heb geplaatst en je bijvoorbeeld een week later een korting ziet voorbij komen dan kunnen wij geen korting meer geven op de al geplaatste bestelling.

Mijn kortingscode/cadeaubon werkt niet?

Controleer of in de kortingscode/cadeaubon hoofdletters, spaties en/of cijfers worden gebruikt. Werkt deze nog steeds niet? Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij je verder helpen.

Marketing

Werken jullie samen met influencers/bedrijven?

Ja. Wanneer wij een samenwerking aangaan met een persoon en/of bedrijf dan is hier zorgvuldig over nagedacht, om ervoor te zorgen dat het een positieve ervaring is voor de klant.
Daarnaast zullen wij transparant zijn over de samenwerking en dit duidelijk vermelden.

Kan ik een samenwerking aangaan met jullie?

Wij staan open voor nieuwe samenwerkingen. Als je geïnteresseerd bent om met ons samen te werken voor bijvoorbeeld promoties neem dan contact met ons op via: zakelijk@zavanah.nl of stuur een berichtje via Instagram (onze instagram is zavanahnl). Wij zullen vervolgens contact met je opnemen.

Alleen serieuze berichten zullen wij in behandeling nemen. Bepaal daarom van te voren goed hoe jij de samenwerking voor je ziet.

Neem contact op

Staat je vraag niet in de FAQ?